BEBOERINFORMATION NR. 11 - 2013

Varmeregnskab.
Efter at varmeregnskaberne er blevet omdelt, får vi en masse henvendelse i kontortiden fra beboere, som vil klage over deres varmeregnskab.
 
Det hyppigste problem er tællere, som registrerer forbrug på radiatorer, som er lukket.
 
Proceduren, som også er beskrevet på varmeregnskabet, ved klager er, at beboeren henvender sig med sin klage til AAB, Svend Aukens Plads, da det er AAB, som er ansvarlig overfor varmeregnskabet.
 
Såfremt der er tællere, som tæller selvom de er lukkede, så henvender AAB, Svend Aukens Plads til bestyrelsen, for at få problemet undersøgt, og ligeledes ved øvrige klager over varmeregnskabet.
 
ALLE klager vedr. varmeregnskab skal altså til AAB, Svend Aukens Plads!
 
Jeg kan kort oplyse om, at såfremt vi skal have den optimale løsning mht. varme i ejendommen, så skal vi gå fra det såkaldte en-strengede system til et to-strenget system, hvilket er en udgift til flere millioner.
 
Jeg håber, at dette giver forståelse for, at det ikke er afdelingsbestyrelsen, som behandler klagerne, samt at det er en større udgift, såfremt vi skal optimere varmesystemet i ejendommen.

På afdelingsbestyrelsens vegne
 
Jesper Bronée
Afdelingsformand

KONTORTID BESTYRELSEN

1. tirsdag i måneden
kl. 18.00 - 19.00
​(sommerferielukket i juli)
 
KONTORTID VARMEMESTRENE
Hverdage
kl. 8:00 - 8:30
Tlf.: 2147 8528 / 2371 1697
VASKERI
Book din tid i vaskeriet
ved at klikke her »
Book din tid i vaskeriet ved at klikke her »
FÆLLES FACILITETER
Se hovedmenu
Se alle de fælles
faciliteter du tilbydes
ved at klikke her »
SUPPORT
Web mail aab19.dk »
Boligforeningen AAB afd. 19 | Limgården 2, st.th | 2300 København S